Καλώς Ήλθατε στην Ιστοσελίδα της Δ.Π.Ε. Πιερίας

Η ΔΙΠΕ Πιερίας, λαμβάνοντας υπόψιν την υποχρέωση για εξυπηρέτηση των πολιτών και του δημόσιου συμφέροντος, αλλά και την προτεραιότητα στην απρόσκοπτη ενημέρωση και εξυπηρέτηση, βάσει του αξιακού κώδικα που την διέπει, καθιστά σαφές και κατανοητό ότι, λόγω των επιδημιολογικών συνθηκών και της κρισιμότητας της κατάστασης, έχει προβλεφθεί ότι το κοινό εξυπηρετείται μόνο σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού, τηρώντας απαρέγκλιτα τα μέτρα προστασίας. 

Ενημερώνουμε τους πολίτες (γονείς, φορείς…) για τη δυνατότητά τους να επικοινωνούν με τη ΔΙΠΕ Πιερίας για όποιο θέμα θεωρούν ότι πρέπει να λάβουμε γνώση, στα παρακάτω τηλέφωνα και στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Από Δευτέρα 16/11/2020 

     κ. Αικατερίνη Κατεργάρη   τηλ. 2351351218      email: perival@dipe.pie.sch.gr 

      Τηλεφωνικός κατάλογος ΔΙΠΕ Πιερίας 

 

28ης Οκτωβρίου 40, 60132 Κατερίνη, Κτίριο Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, 2ος όροφος

τηλ: 2351351-174, fax: 2351351-175     email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

                                                                                        

                                                                          

 

 _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

*σύμφωνα με τι εγγραφο 165784/Δ7/4-12-2020 από το ΤΜΗΜΑ Γ ́ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 

 

1η ΕΝΟΤΗΤΑ

1.1. Εκπαιδευτικές ψηφιακές εφαρμογές της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης

Σύνδεσμοι με θεματικό περιεχόμενο γενικότερου ενδιαφέροντος που μπορούν να αξιοποιηθούν από τους/τις εκπαιδευτικούς και από τους/τις μαθητές/μαθήτριες ανεξαρτήτως διδακτικού πλαισίου.

Αποτελεί την επίσημη ιστοσελίδα της ΥΣΜΑ για την υλοποίηση των έργων συντήρησης και αναστήλωσης που εκτελούνται στην Ακρόπολη. Εμπεριέχεται υλικό ενημέρωσης για την Συντήρηση των Μνημείων της Ακρόπολης που μπορεί να αξιοποιηθεί από τον/την εκπαιδευτικό και Ταινίες & Βίντεο - YSMA που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εκπαιδευτικό υλικό. Επίσης, περιλαμβάνονται εκπαιδευτικά προγράμματα Εκπαιδευτικά προγράμματα - YSMA που απευθύνονται σε μαθητές/μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

1.2. Εικονική περιήγηση Ακρόπολης, ΥΣΜΑ (Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης)
Είναι διαδικτυακή εφαρμογή που επιτρέπει τη διερεύνηση του αρχαιολογικού χώρου με διαδραστικό τρόπο.

1.3. Αποθετήριο εκπαιδευτικού περιεχομένου για την Ακρόπολη, Τομέας Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης
Το αποθετήριο εκπαιδευτικού περιεχομένου για την Ακρόπολη ενσωματώνει υλικό του Τομέα Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης και υποστηρίζει με δυναμικό τρόπο την αναπαράσταση και ερμηνεία του παρελθόντος. Εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες και οικογένειες μπορούν να πλοηγηθούν στο αποθετήριο και να εμπλουτίσουν τόσο το μάθημα στο σχολείο όσο και την επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο και στο μουσείο Ακρόπολης.

1.4. Η ζωή των Ελλήνων στα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Video, Μουσείο Μπενάκη.
Παραπέμπει σε βίντεο για την ελληνική ιστορία που αναφέρεται στην καθημερινή ζωή των Ελλήνων στη διάρκεια της Τουρκοκρατίας από την ενότητα ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ. Το Μουσείο Μπενάκη έχει τις εξής ιστορικές ενότητες (με βίντεο, χρονογραμμή, και εκπαιδευτικά παιχνίδια): ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, Η ΑΘΗΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΗΓΗΤΩΝ.

1.5. Καντάτα Ελευθερίας, του Χρήστου Λεοντή. Δείγματα του λόγου του Ρήγα, του Σολωμού και του Μακρυγιάννη. Εκδόσεις της Βουλής των Ελλήνων.
Παραπέμπει στο έργο του Χρήστου Λεοντή ΚΑΝΤΑΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. Χρησιμοποιώντας τη γλώσσα της μουσικής και χαρακτηριστικά δείγματα του λόγου του Ρήγα, του Σολωμού και του Μακρυγιάννη, συνθέτει σε μορφή τριπτύχου τις ιδέες του και αναδεικνύει τα στοιχεία εκείνα, που συγκροτούν τη βάση του οικοδομήματος της δημοκρατικής πολιτικής παράδοσης του Ελληνισμού.

1.6. Μορφές και γεγονότα της ελληνικής επανάστασης, video, Μουσείο Μπενάκη.
Παραπέμπει σε βίντεο για την ελληνική ιστορία που αναφέρεται σε μορφές και γεγονότα της ελληνικής επανάστασης από την υποενότητα ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. Το Μουσείο Μπενάκη έχει τις εξής ιστορικές ενότητες (με βίντεο, χρονογραμμή, και εκπαιδευτικά παιχνίδια): ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ, ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, Η ΑΘΗΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΗΓΗΤΩΝ.

1.7. Εικονογραφικοί κύκλοι με θέμα την Ελλάδα του 19ου αιώνα, Εκδόσεις της Βουλής των Ελλήνων.
Παραπέμπει σε Φωτογραφικό υλικό από την Έκδοση της Βουλής με τίτλο: Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, από το ΜΕΡΟΣ Α (Εικονογραφικοί κύκλοι με θέμα την Ελλάδα του 19ου αιώνα, Οι προδρομικές καλλιτεχνικές αποστολές στις αρχές του 19ου αιώνα, Ο τοπιογραφικός κύκλος) (σελ. 19-35).

1.8. Τοιχογραφίες του μεγάρου της Βουλής σχετικές με τον αγώνα της Ανεξαρτησίας, Εκδόσεις της Βουλής των Ελλήνων.
Παραπέμπει στο Φωτογραφικό υλικό από την Έκδοση της Βουλής με τίτλο: Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, από το ΜΕΡΟΣ Β (Οι τοιχογραφίες του Μεγάρου της Βουλής) (σελ. 43-88).

2

1.9. Μικρά Ιστορικά 1 : Η δικτατορία της 21ης Απριλίου 1967, Ίδρυμα της Βουλής για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία.
Παραπέμπει σε ένα από τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα του Ιδρύματος της Βουλής, με τίτλο «Μικρά Ιστορικά». Περιλαμβάνει τις ενότητες: «Κόμικ. Πότε; Ποιοι; Τι έγινε; Γιατί; Τι με νοιάζει εμένα; Ανακαλύπτω περισσότερα» Κάθε ενότητα της σειράς, αφιερώνεται σ’ ένα ιστορικό θέμα, απαντά σύντομα και απλά στα βασικά ερωτήματα γύρω από αυτό.

1.10. Μικρά Ιστορικά 2: Η τριπλή Κατοχή της Ελλάδας, 1941-1944, Ίδρυμα της Βουλής για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία.
Παραπέμπει σε ένα από τα Εκπαιδευτικά Προγράμματα του Ιδρύματος της Βουλής, με τίτλο «Μικρά Ιστορικά». Περιλαμβάνει τις ενότητες: «Κόμικ. Πότε; Ποιοι; Τι έγινε; Γιατί; Τι με νοιάζει εμένα; Ανακαλύπτω περισσότερα» Κάθε ενότητα της σειράς, αφιερώνεται σ’ ένα ιστορικό θέμα, απαντά σύντομα και απλά στα βασικά ερωτήματα γύρω από αυτό.

1.11. Η Αρχαία Αγορά της Αθήνας, Ψηφιακή περιήγηση, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

1.12. ΑΓΩΝ - Το Πνεύμα της Άμιλλας, Μικρός Οδηγός, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ο Μικρός Οδηγός ακολουθεί τις θεματικές ενότητες της έκθεσης του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου σχετικά με τους Αγώνες (αθλητικούς, καλλιτεχνικούς) στην Αρχαία Ελλάδα. Περιλαμβάνει πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό προς αξιοποίηση από τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

1.13. Μουσών Δώρα.Μουσική στην Αρχαία Ελλάδα, Εκπαιδευτικές δραστηριότητες, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Είναι εκπαιδευτικός φάκελος ο οποίος περιέχει πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό, καθώς και παρουσίαση σε ppt προς αξιοποίηση από τον/την εκπαιδευτικό και τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

1.14. Επίσκεψη για παιδιά στο Διονυσιακό Θέατρο, το Ωδείο του Περικλή, το Ωδείο του Ηρώδη του Αττικού και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στο πλαίσιο της διδασκαλίας των εκπαιδευτικών φακέλων «Μουσών Δώρα» & «Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα», Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Το συγκεκριμένο υλικό συνοδεύει το εκπαιδευτικό υλικό της ιστοσελίδας με αρ. 4 της ενότητας «Μουσών Δώρα» και της ιστοσελίδας «Το θέατρο στην Αρχαία Ελλάδα». Αποτελεί πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό προς αξιοποίηση από τον/την εκπαιδευτικό και τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

1.15. Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά και Εθνογραφικό Ντοκιμαντέρ, ιστοσελίδα για την Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά του ΥΠΠΟΑ

Βίντεο-ντοκιμαντέρ προς αξιοποίηση από τους/τις εκπαιδευτικούς.

Αποτελεί μια ψηφιακή περιήγηση στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υποστηρικτικό υλικό στη διδασκαλία μαθημάτων σε μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου. Το υλικό αυτό συνάδει με τα Προγράμματα Σπουδών και συμβάλλει στον εμπλουτισμό των διδακτικών στόχων του Προγράμματος Σπουδών.

3

1.16. Διαδικτυακός τόπος «Αρχαίο Θέατρο στον κύκλο του χρόνου»/“The AncientTheatre in the cycle of time, Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς Διεύθυνση Μουσείων, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Διαδραστικά παιχνίδια, πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό, σχέδια project προς αξιοποίηση από τους/τις εκπαιδευτικούς.

1.17. Ταξιδεύοντας σε αρχαία θέατρα και ωδεία του κόσμου- Από το εκπαιδευτικό υλικό “Αρχαίο Θέατρο στον κύκλο του χρόνου”, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού .
Αποτελεί μέρος του συνδέσμου «Αρχαίο Θέατρο στον κύκλο του Χρόνου» πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό προς αξιοποίηση από τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

1.18. Ακολούθησέ με σε αρχαία θέατρα και ωδεία της ΕλλάδαςΑπό το εκπαιδευτικό υλικό “Αρχαίο Θέατρο στον κύκλο του χρόνου”, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Αποτελεί μέρος του συνδέσμου «Αρχαίο Θέατρο στον κύκλο του Χρόνου», πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό προς αξιοποίηση από τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

1.19. Ιστορικές ψηφιακές περιηγήσεις(Αρχαία Αγορά, Μυστράς, Δήλος, Αιγές-Βεργίνα, Βυζαντινή Μακεδονία) με εκπαιδευτικό χαρακτήρα, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Βίντεο-ντοκιμαντέρ προς αξιοποίηση από τους/τις εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

1.20. Φιλοσοφία και Επιστήμη στην Αρχαία Ελλάδα Κόμβος “Ακολούθησε τον Οδυσσέα, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.
Διαδραστικό υλικό προς αξιοποίηση από τον/την εκπαιδευτικό και τους/τις μαθητές/μαθήτριες.

1.21. Διαδραστικόχρονολόγιο Αθηνών, 1821-1941, Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών -Ίδρυμα Βούρου-Ευταξία.
Παραπέμπει σε διαδραστικό χρονολόγιο των Αθηνών για την περίοδο 1821-1941, με πληροφορίες για τα σημαντικότερα γεγονότα/ορόσημα της Ελληνικής Ιστορίας.

1.22. Βυζάντιο, Παλαιοχριστιανική περίοδος: Η καθημερινή ζωή,video, Μουσείο Μπενάκη. Παραπέμπει σε Video για την καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο κατά την παλαιοχριστιανική περίοδο, που απευθύνεται στους/στις μαθητές/μαθήτριες.

1.23. Η Αθήνα μέσα από τα μάτια των περιηγητών, η Ακρόπολη το 1820. Video, Μουσείο Μπενάκη.
Παραπέμπει σε Video για την ακρόπολη, μέσα από τα μάτια του περιηγητή H. W. Williams 1820, για τον/τη μαθητή/μαθήτρια.

1.24. Mε το βλέμμα των περιηγητών. Τόποι - Μνημεία - Άνθρωποι15ος -20ος αιώνας, Ίδρυμα Λασκαρίδη

Η ιστοσελίδα προβάλλει εικονογραφικό υλικό και εισαγωγικά κείμενα που προέρχονται από περιηγητικές εκδόσεις και περιγράφουν τον χώρο της Μεσογείου και της νοτιοανατολικής Ευρώπης από τον 15ο -20ο αιώνα.

4

1.25. Καπνικαρέα: Ανακαλύπτοντας την ιστορία μέσα από τις πηγές... με αφορμή ένα μνημείο και ένα χαρτονόμισμα, Μ. Λεμπέση και Ε. Μπαζίνη, Ιστορικό Αρχείο Εθνικής Τράπεζας Εκπαιδευτικό υλικό που αποτελείται από κείμενα και εικόνες. Παρουσιάζει το βυζαντινό μνημείο και μία σύντομη ανασκόπηση της ιστορίας του ελληνικού χαρτονομίσματος.

1.26. Χαμένος στο αρχείο, comic. Μ. Λεμπέση και Κ. Μπίτσικας, Ιστορικό Αρχείο Εθνικής Τράπεζας
Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή κόμικ, κυρίως για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που παρουσιάζει με ευφάνταστο τρόπο τον τρόπο εργασίας σε ένα ιστορικό αρχείο.

1.27. Παγκόσμια Ημέρα Αρχείων: ΕΡΤ ντοκιμαντέρ «Αρχεία Σύγχρονης Κοινωνικής Ιστορίας» Σειρά ιστορικών και πολιτιστικών ντοκιμαντέρ.

1.28. ΚέντρονΕρεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών Συλλογή μελετών σε ψηφιακή μορφή.

1.29. Εθνική Λυρική Σκηνή: Η όπερα διαδραστικά στα Δημοτικά Σχολεία: Εκπαιδευτικό υλικό του Προγράμματος
Οι μαθητές/μαθήτριες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο της όπερας, τον κόσμο του μουσικού θεάτρου, τον συνδυασμό της μουσικής και του λόγου.

1.30. «Εικονικό Εκπαιδευτικό Μουσείο Όπερας & Εκπαιδευτικά Προγράμματα για την Όπερα με χρήση ΤΠΕ», Εθνική Λυρική σκηνή
Εικονική έκθεση, εκπαιδευτικές εφαρμογές, ιστορία της όπερας και της Εθνικής Λυρικής Σκηνής μέσα από το εικονικό εκπαιδευτικό μουσείο της ΕΛΣ.

1.31. Οι συλλογές της Εθνικής Πινακοθήκης. Τα έργα σε ψηφιακή μορφή με δυνατότητα εύρεσης κατά κατηγορίες, καλλιτέχνη, χρονική περίοδο. Συλλογή έργων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών.

1.32. Η αγιογραφία του Αγώνα, οι αυθεντικές μορφές των αγωνιστών, Εθνική Πινακοθήκη Παρουσίαση των αυθεντικών μορφών των αγωνιστών του ’21, όπως σχεδίασε ο Καρλ Κρατσάϊζεν.

1.33. Εικαστικά έργα με θέμα την Ελληνική Επανάσταση, Εθνική Πινακοθήκη- Παράρτημα Ναυπλίου (μόνιμη έκθεση)
Παρουσίαση των εκθεμάτων της Πινακοθήκης Ναυπλίου.

1.34. Πώς ντύνονταν σε άλλες εποχές; Ψηφιακό παιχνίδι, Μουσείο Θήβας Ψηφιακό παιχνίδι που παρουσιάζει την ελληνική ένδυση ανά τους αιώνες.

1.35. Εικαστικά, Ζωγραφική, Αγιογραφία, Γλυπτική, Χαρακτική, Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ)
Ψηφιακό βιβλίο για τις τέχνες.

1.36. Νεότερα Μνημεία και η Ιστορία τους, από τον ιστότοπο “Αρχαιολογία της πόλης των Αθηνών” του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών

5

Παρουσίαση μνημείων ιστορικού - πολιτιστικού ενδιαφέροντος της πόλης των Αθηνών.

1.37. Οδηγός για τους Δασκάλους, Οδηγός για τους Μαθητές Δημοτικού, κόμικ για την πνευματική ιδιοκτησία: Εκπαιδευτικό-πολιτιστικό πρόγραμμα για την προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας και των Συγγενικών Δικαιωμάτων-Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
Δύο οδηγοί (εκπαιδευτικών και μαθητών) για τα πνευματικά δικαιώματα και ένα κόμικ για μαθητές δευτεροβάθμιας και μεγάλων τάξεων της πρωτοβάθμιας.

Περιλαμβάνονται ταινίες που απευθύνονται σε διάφορες ηλικιακές κατηγορίες: από 2 ετών έως και για όλη την οικογένεια. Οι ταινίες είναι διαθέσιμες για σχολικές προβολές με προσυνεννόηση.

1.38. Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας

https://athicff.com/ekdromes-eidikes-provoles/

1.39. Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης : εκπαιδευτικό πρόγραμμα «The Beethoven Pastoral Project» σε 5 επεισόδια :
https://www.youtube.com/watch?v=1kBTZNGqh7o https://www.youtube.com/watch?v=VGkRG4LgU9A https://www.youtube.com/watch?v=XovsyC6t2V8 https://www.youtube.com/watch?v=86caqrbmoaQ https://www.youtube.com/watch?v=jbwXPM1ixuU

Πρόκειται για διάφορα σύντομα εκπαιδευτικά παιχνίδια: «ακούω μουσική και ζωγραφίζω», «κρατώ τον ρυθμό» κ.λπ. που υλοποιούνται με την ακρόαση μουσικών κομματιών από την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης.

1.40. Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ)

Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχουν σε μορφή pdf Εκπαιδευτικά Έντυπα και Φυλλάδια καθώς και Υλικό για τον Εκπαιδευτικό, στα οποία προτείνονται τρόποι προσέγγισης έργων σύγχρονης τέχνης, θέματα για συζήτηση, εικαστικές και άλλες δραστηριότητες. Το υλικό αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί είτε για την εξοικείωση των μαθητών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τη σύγχρονη τέχνη είτε στο πλαίσιο των ερευνητικών εργασιών, των γλωσσικών ή και άλλων μαθημάτων.

https://www.emst.gr/training/ekpedevtiko-yliko

1.41. Αναγνώσεις παραμυθιών στην ΕΡΤ

Σε συνεργασία με την ΕΡΤ προβάλλονται αναγνώσεις παραμυθιών στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.ertflix.gr/category/mathainoume-sto-spiti/istories-gia-paidia/

Ηθοποιοί του Εθνικού Θεάτρου, όπως ο Δημήτρης Λιγνάδης, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, η Ράνια Οικονομίδου, η Έμιλυ Κολιανδρή, η Τζόυς Ευείδη, ο Γιώργος Πυρπασόπουλος, η Αλίκη Αλεξανδράκη, διαβάζουν λογοτεχνικά κείμενα και παραμύθια από τα Ανθολόγια του Δημοτικού Σχολείου στους χώρους του Εθνικού Θεάτρου.