Καλώς Ήλθατε στην Ιστοσελίδα της Δ.Π.Ε. Πιερίας

Η ΔΙΠΕ Πιερίας, λαμβάνοντας υπόψιν την υποχρέωση για εξυπηρέτηση των πολιτών και του δημόσιου συμφέροντος, αλλά και την προτεραιότητα στην απρόσκοπτη ενημέρωση και εξυπηρέτηση, βάσει του αξιακού κώδικα που την διέπει, καθιστά σαφές και κατανοητό ότι, λόγω των επιδημιολογικών συνθηκών και της κρισιμότητας της κατάστασης, έχει προβλεφθεί ότι το κοινό εξυπηρετείται μόνο σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού, τηρώντας απαρέγκλιτα τα μέτρα προστασίας. 

Ενημερώνουμε τους πολίτες (γονείς, φορείς…) για τη δυνατότητά τους να επικοινωνούν με τη ΔΙΠΕ Πιερίας για όποιο θέμα θεωρούν ότι πρέπει να λάβουμε γνώση, στα παρακάτω τηλέφωνα και στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Από Δευτέρα 16/11/2020 

     κ. Αικατερίνη Κατεργάρη   τηλ. 2351351218      email: perival@dipe.pie.sch.gr 

      Τηλεφωνικός κατάλογος ΔΙΠΕ Πιερίας 

 

28ης Οκτωβρίου 40, 60132 Κατερίνη, Κτίριο Περιφερειακής Ενότητας Πιερίας, 2ος όροφος

τηλ: 2351351-174, fax: 2351351-175     email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

                                                                                        

                                                                          

 

 _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Οδηγίες

Ενέργειες έναρξης σχολικού έτους 2019-2020

Διακοπή φοίτησης μαθητών

Συχνές ερωτήσεις στο myschool

Με αφορμή τις εκ παραδρομής, μη ορθές καταχωρίσεις κατά τη διαδικασία εγγραφών-μετεγγραφών των μαθητών από τους χρήστες του πληροφοριακού συστήματος myschool, ορίζεται το χρονικό διάστημα από 02.07.2018 (08:00 πμ) έως και 04.07.2018 (10:00μμ) για την αποδέσμευση των εγγραφών-διαγραφών- μετεγγραφών των μαθητών για τους οποίους έχει γίνει λάθος καταχώριση. Κατά το διάστημα αυτό αποκλείεται η πρόσβαση στους φακέλους των μαθητών για το σύνολο των δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων της χώρας. Επισημαίνεται ότι πέραν της παραπάνω προθεσμίας ουδεμία εγγραφή- μετεγγραφή μπορεί να διαγραφεί. 

myschool – Σύντομος Οδηγός Διαγραφής Μαθητή

ΟΔΗΓΙΕΣ MYSCHOOL

Σας ενημερώνουμε ότι προκειμένου  να γίνει η μετάβαση  των μαθητών/τριών σε ανώτερη βαθμίδα (από Νήπια στην Α΄ τάξη και από Στ΄ τάξη για Α΄ Γυμνασίου)  να ακολουθηθεί  η εξής διαδικασία:

Για το σχολικό έτος 2017-2018

ΜΑΘΗΤΕΣ > ΕΓΓΡΑΦΕΣ > ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ > ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ >  ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ > ΑΝΑΘΕΣΗ > ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ

Για το σχολικό έτος 2018-2019

ΑΠΟΔΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ > ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ  ΕΓΙΝΕ Η  ΑΝΑΘΕΣΗ >ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΞΗΣ > ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (Α.Μ., Α.Β.Μ.)> ΑΠΟΔΟΧΗ

Λόγω  των θερινών διακοπών εργασίας,  από την επόμενη  της λήξης του διδακτικού έτους μέχρι και τις 31 Αυγούστου  δεν υφίσταται  για το συγκεκριμένο   χρονικό διάστημα   η  υποχρέωση της Επιβεβαίωσης δεδομένων  στο πληροφοριακό σύστημα  myschool.